London del 2

London Eye på kvällen
Big Ben
Big Ben
En fett cool resturang som hette Inamo där bordet var som en iPad där man beställde
Inamo
Jag och mamma på Inamo
Tilda och Jennie på Inamo
Från London Eye (den hade knappast lyft)
Jag i London Eye, med Big Ben i bakgrunden
Jag och Tilda
Hela gänget
Mammi
London Eye
Jennie
Big Ben, parlamentet och röda dubbeldäckare
Jag och Tilda vid London Eye
Typiskt London
Regnigt väder
Notting Hill
English Breakfast
Mamma
Utanför den blåa dörren från filmen Notting Hill
 
Var ju inte i London speciellt länge och vi hann inte göra så jätte mycket men jag tipsar lite: Det bästa med London är Oxford Street och London Eye. London Eye är sjukt fint speciellt om man gillar att fota vilket jag gör. Och Oxford Street, för att det ligger skit mycket butiker på den gatan. Och de som inte ligger där ligger oftast inom det området.
 

Postat av: Tilda

Men sluta vilka fina bilder, skicka t mig nuuu!! ;) ❤️

Svar: Haha såklart! Men jag hinner inte idag tyvärr! <3
Hannah Hallgren

2013-11-06 @ 18:23:50
URL: http://fluring.blogg.se



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: