Hemma

Jaa jag är fortfarande hemma och är sjuk. Inte bra, känner mig faktiskt sämre än igår för jag börjar bli lite täpt i näsan också. Är också hemma för att jag knappast kan gå, har liksom sååå ont i ryggen. Plussa alla gånger ni haft ont i ryggen och multiplicera det med 15 så får ni hur ont jag har. Har legat på något skumt sätt tror jag. Jag somnade klockan 21 igår i soffan tills mamma kom och bad mig lägga mig i sängen istället. Så jag sov från klockan 21-06 på morgonen. Fast jag vaknade typ hundra gånger imellan. Sover aldrig bra när jag går och lägger mig tidigt. Det var i alla fall tur att jag hade fixat iordning mig (asså borsta tänderna och tvättat av sminket osv) för det hann jag inte göra sen.
Idag kommer jag ha typ feeeetttt tråkigt så jag ska kolla lite på serien Arrow (ni borde kolla på det, så jääääävla grymt!) och sedan tänkte jag faktiskt göra en liten photoshoot med mig själv. Blev inspirerad av några bilder jag såg på instagram imorse. Vi får se om det blir av.
 
Bilder från Arrow, kolla!
 
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: