GIH

 
Idag åkte klassen till Idrottshögskolan (GIH) vid lunch. Där skulle man vara med på två idrottslektioner som de som pluggade där höll. Skolan är alltså för folk som ska bli idrottslärare eller en ledare inom sport.
Men jag var ju då inte med...Jag fick jätte ont (å då menar jag liksom skiiit ont) i bröstet. Typ snett nedanför hjärtat. Jag klarade knappt av att gå typ, det gick i alla fall väldigt segt och jag fick ont när jag andades och svallde och böjde mig. Så jag fick en smärtstillande tablett som jag inte kommer ihåg namnet på så jag kände mig lite batter. Men sen fick jag ont i huvudet och så frös jag men ändå stannade jag kvar med de andra även om min lärare sa att jag kunde åka hem. Övningarna de gjorde verkade i alla fall kul från där jag satt.
Vet inte om jag håller på att bli sjuk men det lär jag väl märka.
 
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: