USA!

Tja tja! Har nyss kommit hem från en skiiitspännande hockey match mellan USA och Finland! Lovisas farbror som jobbade där skaffade oss jättebra platser vid målet! Grym kväll! I början gjorde USA två mål och spelade mycket bättre än Finland men i slutet kommer Finland ikapp och kvitterar 2-2. Det blir förlängning (sudden) och sedan straffar. På straffarna, asså jag skrek halsen av mig haha nejmen det var typ 30 pers utav 6000 som hejade på USA (haha nej okej det var några fler)! Haha jag var asglad när USA vann, hoppa upp och ner och skrek som en galning. Skämde ut Lovisa litt där. Det var verkligen en kul kväll! Gör om det när som helst. Och att det var just USA gjorde det hela ännu roligare!
Men snart så är det ju Sverige- Schweiz matchen och Sverige måste ju vinna!
Jag har ej ätit middag ännu så ha det bra!





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: