Friday Tomorrow

Hej bloggisen! Just nu sitter jag på mitt rum och gör typ inget. Idag har jag varit med Peris i stan och shoppat, välförtjänt efter fysikprovet som typ var skiiitsvårt! Peris köpte en kjol och en tröja, jättefina, jag köpte din inget. Vill spara mina pengar till USA i sommar. Jag fick min nya bok igår som sägs vara jäääättebra och även om jag bara läst 2 kapitel så tror jag på det. Den heter The Fault In Our Stars av John Green. Fick även ett par shorts från Gap och en klänning från något franskt märke.
Jag har inte lagt upp så mycket under veckan för jag har haft fullt upp med skolarbete! Imorgon är det äntligen fredag, men jag slutar 15:30 :( Menmen, i helgen blir det förhoppningsvis badminton och andra kuliga saker! Men de var allt så gonatt





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: