Birthdaygirl

Tjena tjena!
Jag har kommit hem från skolan ett tag sedan och hunnit kolla på ett avsnitt av Gossip Girl hihi.
NU har jag inga mer prov den här terminen! yesss #wihå
Så jäkla najs, med sommarlov om 6 dagar också. Ska bli kuligt!
Imorgon är det sista dagen den här veckan och då ska vi (klassen) till Cosmonova och kolla på en sån där filmgrej som jag inte kommer på vad det heter. I helgen ska jag kanske kolla på Antons simtävling och träffa någon kompis, litt sådära. Det här blev mest ett spontaninlägg men jaja..
Min outfit:
Tröja- New Yorker
Shorts- något danskt märke...
 
I alla fall, nu till det jag SKULLE säga i detta inlägg:
Idag är det nämligen ingen vanlig dag, det är Jazmyn Biebers födelsedag! Så jag vill säga ett stort grattis till henne. Sötaste lilla Jazzy <3
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: