Bilder Från Blåvik

Här är nu yttligare bilder från Kristehimmelfärds men lååångt ifrån alla! Jag har inte redigerat någon av bilderna för jag tyckte inte ritktigt att det behövdes. Bästa dagarna i mitt liv bokstavligen.
Det är sjukt, jag har typ tuuuusen läxor de här två veckorna. Jag måste plugga inför matteprov, SOprov, fysikprov, teknikprov, spanskaläxförhör, pianokonsert (inte i skolan) och terminsuppspel. Jag dör typ, är så himla stressad för jag måste läsa klart min skit tråkiga bok i svenskan också! Det är verkligen jätte skönt att det är sommarlov snart och jag får åka till mitt älskade USA. Först Texas för att hälsa på alla kompisar, sedan New York York för att shoppa och bada och sedan Bostan för att vi kände för det. Saknar alla där så himla mycket! Sedan blir det ju London i höst också.
Men nu ska jag plugga till matteprovet så ha en trevlig kväll




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: