Wonderful Day

Hejsan svejsan bloggisen!
Jag har haft seriöst bääästa dagen idag! Jag hade tänkt åka till Långsjön för att Lovisa, Emil, Sara och två andra var där meeen jag hann inte. Istället så fixade jag och Celina en skitmysig picknick i Vårflodsparken. Vi hade med oss saft och fika och en filt som vi låg och solade på. Det var jättekul och vi tog massor av bilder. Speciellt eftersom att jag fick låna min farbrors pro-kamera haha.
Jag hade tänkt lägga upp ett inlägg om vad jag ska göra i USA, men det är svårt för jag vet inte riktigt vad det är jag ska göra där än! Förutom att shoppa och bada och träffa kompisar å så.
Jag vet inte riktigt vad ni vill att jag ska skriva på bloggen men om ni har något föreslag skriv gära till mig - [email protected]
 
Ha en bra kväll!
Imorgon tanker jag nog lägga ut lite sommarlooks och tips så aaah vi ses!




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: