Söööndag

Tjenaaa
I veckan har jag haft läger hela dagarna - badminton och idrottsläger! Jätte kul verkligen. Det är synd att nästa år är mitt sista innan jag blir för gammal för det, då får vi köra på ssc istället. Kommer sakna alla nya människor man lär känna varje år. Ni är alla så härliga haha.
Igår tig vi bilen till landet och där ska vi vara två veckor och göra massa saker bland annat bada mycket, sporta/träna ännu mer, åka båt och vara i skogen. Ni kanske tycker det låter fett löjligt och tråkigt men det är verkligen jätteskönt att ta en promenad i skogen och bara rensa huvudet.
Jag glömde tyvärr att ta med kameran (fasiken också) så ni får böja er med lite gamla bilder och bilder tagna med mobilen, sorry!

Hoppas ni har en bra sommar ni meeed





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: