Old But Gold

Tja tja!
Tänkte bara berätta lite vad jag gjorde igår och vad jag ska göra idag.
Igår efter jag hade varit och shoppat skor (köpte ett par sandaler från Restricted) åkte vi tillbaka till gatan vi bodde på innan vi flyttade hem till Sverige, Nightwind CT. Där hade mina gamla grannar ordnat en fest på gatan med massa god mat och sånt. Det var jätte kul att få träffa alla och Soo och Madison (mina bästa kompisar i USA) kom också. Jeb, som var Adams bästa kompis kom också till festen. Det var kul att träffa honom också, han hade ändrat mycket! Det var en av de bästa kvällarna i mitt liv - bokstavligen. Vi hade godiskrig och spelade tennis på gatan, tog massa bilder och prata en hel del.
Meeen, idag ska jag till Stonebriar (ett shoppingcenter) med Soo, Sanaa och Alexa. Vi ska se The Great Gatsby och shoppa. Jag hade även tänkt dip-dyea mitt hår med KoolAid idag hihi

Hare gött





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: