Wilson

 
Yay, nytt rack! Ett Wilson såklart. Är så himla glaaad! Får inviga den på onsdag också!
Ni ba k typ meeen jag var bara så sjukt hype, och det är snyggt, det måste ni medge även om ni kanske inte gillar badminton.
Alltså helt ärligt: det är många som tycker att badminton är en töntsport, jag vet för det har varit den reaktionen jag fått av folk när jag säger att jag spelar badminton, ibland! Men bara för att klargöra det här så vill jag att ni ska veta att badminton är långt ifrån en töntsport, och man lär sig inte spela det på en natt liksom.
Det är massa svår (ja SVÅR) teknik som man måste kunna, alla olika slag, regler och kombinationer och sedan kunna spela utefter de. Jag säger inte att alla har sagt något om att badminton är töntigt men för er som har det, skulle jag vara tacksam om ni inte säger så igen, jag har aldrig dömt den sporten ni går på,
 
Och jag vill tacka er för att ni tar tid och läser min blogg!
Och förlåt att det är typ sääämst bildkvalite på alla bilder och dålig skärpa och ljuset är hemskt meeen jag ska köpa ny kamera så det kommer bli batter...om ett tag!
Ha en bra kväll,




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: