Skit också

Jaaa ni, Sverige förlorade semifinalen med ett jäkla skitmål (seriöst deprimerande match!). Helt ärligt spelade de inte alls bra, kunde inte få fram några passar och sådant men det var inte rättvist att Tyskland vann med det där målet. Speciellt när vårt mål blev bortdömt. Men alltså Nilla Fischer, fyfaaan va grym hon är! Bästa spelaren helt klart. Men det räcker inte att en spelar bra.. Nästa gång kanske.

Och Danmark åkte ut igår på straffar, otur för dom. Men de har ju inte vunnit en enda match på ordinarie tid så de var inte värda att gå vidare.

Men nog om fotboll! Haha. Jag har typ tagit kål på min 3G så jag kan knappast lägga ut något inlägg :( wää och sedan, nästa vecka, så åker vi och tältar så då kanske jag inte ens kan ANVÄNDA mobilen, skit.
Men då vet ni i alla fall varför det inte blir några inlägg.
Så ni vet på förhand.





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: