Pics och lite frågor


Tjenixen bloggisen, är nu uppkopplad till internet via min dator, äntligen.
Idag har mamma haft en kompis (och hennes lilla son) här som åt lunch med oss. (Bilder från dagen kommer förhoppningsvis senare, om jag lyckas ladda över bilderna, ibland hatar jag att vara på landet där allt är så himla icke-high-tech!
I alla fall så lovade jag att jag skulle lägga upp fler bilder från när jag var hos Lovisa sååhär är några.
Det är låååångt ifrån alla men min dator är onormalt långsam idag... Men jag kommer såklart använda några av dom bilderna då och då när jag behöver en bild i ett inlägg och inte har en ny.
 
Omg det är typ bara 3 veckor kvar av sommarlovet, allt har gått så himla fort! Det känns som om jag kom hem från USA igår när det egentligen var för mer än en månad sedan:( Är det bara jag som tycker det är ledsamt? Alltså att tiden går så fort, och speciellt sommaren, då man känner så fin och fri och glad. Om det går så här fort så kommer resten av livet gå på ett kick. Man hinner knappast njuta.
Man måste ibland bara stanna upp i vad man gör och tänka om. Vad som har hänt, vad som kommer hända osv. Livet går så fort.
Jag tänker alltid: "will this matter ten years from now?". Alltså varför man gör allt man gör. Förstår ni? Nä, kanske inte. Men det är rätt så intressant, dessa frågor. För alla vill ha en bra framtid och alla tänker, när jag blir stor... Men varför vänta tills man blir stor? Varför inte göra det du vill nu? Hmmm tänk på det du.




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: