Lockeby

Go´morron!
Om typ en och en halv time avgår mitt tåg från Stockholm Central. Jag ska sitta 4 timmar på tåget, kul liksom, innan jag kommer fram till Sundsvall. Där kommer fröhoppningsvis morfar och mormor och Adam hämta mig på tågstationen. Vi ska först dra till Inn (shopping centre) för att köpa lite presenter till pappa som fyller år snart.
Sedan åker vi ut till landstället, som ligger i Lockeby. Det är jättemysigt där meen jag har inget internet typ så det kommer bli dåligare uppdatering igen. Men ni veeet att det blir bättre när jag är hemma igen.
På lördag kommer mamma och pappa till landet, saknar de redan, även om jag inte ens har åkt härifrån. Har varit dåligt med "family-time" på sistone, men det ska bli bättre för vi ska tälta efter vi har varit hos mormor och morfar med bara familjen. Ååhhh saknar min lilla gulleplutt, snackar då om hunden och inte Adam. Haha, nejmen saknar dig med Adis.
 
Nu så drar jag till Centralen, så jag inte missar tåget. Hejdååå




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: