Kolla instagram

Jag sa att jag skulle beskriva er om ni gillade min bild på instagram såå ah här har ni dom (och jag skriver på engelska till dom i USA haha snäll jag är) :

Emmie Bergmark: ah du gick i min klass innan jag bodde i USA. Jättefin tjej verkligen!

Kayla Corne: you're so good at soccer and I miss you so much!

Soo Park: ily girl! And I miss you already! Sistas haha

Amanda Norstedt: jag har inte känt dig så länge men du är verkligen skiiit snäll och vacker! Och vi måste ses i sommar!

Ida Åström: bästa kusinen! Fin, underbar, rolig, vacker på alla sätt!

Moa Lundin: snäll, och jag har känt dig sedan förskolan!

Sara Lindberg: Asså det här är till Sara som går i D-klassen haha. Du är en jättefin tjej insidan och utsidan! Saknar dig

Camden Corne: you are very pretty and nice! You are also awesome at soccer.

Erika Falk: du är rolig, snäll och fin! Känner inte så bra men vill ändra på det haha :)

Sanaa: I love youuu so much! I miss like crazy. And I love your hair is so pretty. Haha

Nahla: I wish I could see you more often, you are so nice and funny and pretty.

Reagan Griffin: you are an awesome soccer player. Miss you, you are so nice to me and fun to be with.

Lauren: why did you have to mooove? I'll miss you! You're beautiful and very nice.

Sara Lindberg: (den i min klass) framtida komiker, jag lovar! Haha. Och du är en skitgrym målvakt!

Gelli: det var länge sedan vi sågs men du är bra på fotboll och är jätte snäll!

Debbie: skit fin och saknad! Har känt dig sedan dagis haha länge sedan.

Michelle: jätte fin och rolig som går i min klass. Ser fram emot att gå i din klass nästa år!

Amanda Sederlin: fin och väldigt snäll! Och bra på fotboll!

Julia Dyrke: skiiitfin och härlig på alla sätt! Saknar dig jätte mycket och i sommar måste vi ses!

Tove Eng: lärde känna dig i Malaysia för typ 5 år sedan! Jätte snäll och fin!

Tilda Barkselius: gammal barndomsvän haha nejmen vi har känt varann typ skitlänge! Du är snäll och är väldigt fin!

David: kussseee! Haha du är bäääst på fotboll seriöst och vi måste ses snart!

Mickis: grym på fotboll, snäll, rolig, fin, och underbar. Måste ses i sommar!

Sara Nord: Sara Nööörd hihi saknar dig bästis festis! Din humor är bara för bra också, och du är hur fin som helst!

Pernilla: Bästavän haha min fina scout! Älskar din stil, du är så fin! Det rimmar nästan hahah

Linn alwall: jätte fin! Känner dig inte så bra men det kan man ändra på! Snäll!

Ebba Hansén: saknar dig jätte mycket kompis! Haha ha det bäst i USA! Det är så jäkla nice där! Du är en av dom finaste jag känner, måste ses oftare!

Lovisa Peterson: sist men inte minst! Finns inga ord att beskriva hur sjukt mycket jag älskar dig. Du är min syster i allt förutom blod! Längtar tills nästa vecka du vi ska till ditt landställe, kommer bli en kaosvecka hahaha hoppas dina kusiner kommer också! Puss pårej trädet!

Jag skrev inte alla för jag orkade inte och kom typ inte på vad jag skulle skriva! Allt blev så himla enformigt blä.
Ni får en fin liten bild till avslut hära! Natti





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: