Idag ~ 24/7/13

Som sagt så åkte jag till landet idag. Allt gick bra under tågresan, kollade på LOL och lyssnade på musik och drack Aloe Vera (så himla god). Kom fram till Sundsvall 13:40 typ så resten av dagen spenderade vi i Sundsvall "city", Adam prövade att gå i en sån där hamsterboll haha ser galet svårt ut. Han ramla och tumlade runt hela tiden. Sedan gick vi in i alla fina butiker för att hitta present till pappa. (Hoppas han inte läser min blogg nu) hittade en skjorta från Eton, skitsnygg (de var ju jag som valde den) och jääävligt dyr, precis som pappa vill ha det. Haha nejmen han har väldigt fin smal tycker jag, han ser verkligen ut som en sån där buisnessman. Alltid kostym eller skjorta på jobbet och oftast fint klädd på stan också. Precis som jag så gillar han verkligen märkeskläder.
Köpte även en stickad tröja från Dressman. Såå jag hoppas han blir glad för det!
Det är verkligen en jättefin kväll, varmt och soligt så man kanske kan ta ett bad. Vi får se :)

Bilderna är tagen med min mobil så dom är inte de vackraste, och inte så bra kvalité!!





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: