Hem imorgon :(

Litt crazyyyy
 
Gillar den hära bilden.
 
Tjaaa,
jag har fått lånat Lovisas familjs internetkabel så jag har internet ett litet tag nu.
Ska lägga ut mycket fler bilder senare men jag vill inte sitta här hela natten och ladda upp bilder.
Imorgon så åker jag hem till Stockholm :( har varit otroligt kul här! Vi har badat, fotat, pratat och skrattat en massor, varit med Lovisas kusiner osv.
Vill gärna följa med en gång framöver igen!
När jag har kommit hem imorgon bitti är det bara att packa om för att dagen därpå ska jag ta tåget till mormor och morfar som bor i Sundsvall. Det kommer ta 5 timmar, wää.
Men innan jag drar ska jag träna lite badminton och sedan ha en myskväll med mamma och kolla på film och göra hemmagjord pizza.




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: