Frågor och svar 2.0

1. Jo, den har jag ju redan svarat på men jag är hetero.
2. Oj mycket, men typ kasta bollar, det går seriöst inte, haha de kommer typ 10 meter men inte längre.
3. Åh, jag vet inte, någon mysig kanske. Farfar haha
4. Svarat på den redan men: har inte haft den än.
5. Fattar inte riktigt frågan men den är väl bra men ingen är perfekt speciellt från ens egna ögon.
6. För många men Lovisa, Emma Åbrandt, Sara N, Peris, Soo, Erik Slettmyr, Jay, Marek osv...
7. Avalon High, The Fault In Our Stars och Gracling
8. Besvikelser
9. Jag har många men Lovisa: hon är vackrast, underbar på alla sätt, en sjukt bra vän, och grym handbollsspelare. Och Erik Slettmyr: Skit cool haha, star på parkour, bäst humor, känt sedan jag var sså liiiiten, saknarej kompiz.
10. Jag gillar hundar...och tigrar för dom är så chill.
11. Alla i USA
12. Det funkade enkelt inte
13. Festade, whoop
14. Jag har klarat två år i USA, vilket ni kanske inte tycker är speciellt märkvärdigt men det var tuffare än vad det låter.
15. Det finns ingen jag ogillar.
16. You Found Me av The Fray
17. Va..?
18. Asså kanske utseende och även gester.
19. Jag har haft två vandrande pinnar, en Betta-fisk och nu min underbara hund som jag älskar sååå mycket!
20. Chocklad, helt klart
21. I mitt hus i Frisco, Texas, USA
22. Det tänker jag inte säga för jag kommer inte ihåg och jag vill inte heller sätta någon press på den personen.
23. Jag har bott på två ställen i Stockholm, och två ställen i Dallas, USA.
24. Om du är dig själv och respekterar det jag tycker och tänker
25. Gå på college i USA, flytta dit och göra det jag älskar.
26. Varför jag alltid bryr mig om vad andra tycker om mig
27. Feeestar ännu mer!
28. Jag har ingen aning men jag vill göra något som jag brinner för, typ som att fotografera, designa, eller hålla på med musik.
29. Gud, jag kommer inte ihåg, men jag brukar oftast inte skämmas för något awkward jag har gjort.
30. Min kropp och vad jag måste göra för att bli omtyckt (typ personlighet)
31. Flytta till USA och gå på Yale
32. Hans namn börjar på J och  slutar på ustin, han är omtyckt av många och är väldligt snygg. Haha nejmen jag gillar ingen just nu
33. Mina ögon, min självsäkerhet som är ganska bra och min kreativitet
34. Jag kommer inte på något, men jag gillar inte när saker är ojämna, jag är typ en perfektionist så ah
35. Inga BAND, är inte så stort fan av många band. Gillar bara TBP, Noice, 1D och McFly
36. HAHAH den frågan har ju redan varit, weird
37. Ingen aning, 3 kanske, vet bara att jag vill ha speciella namn på dom.
38. Typ något roligt men ändå lite romantiskt. Picknick på stranden eller bowling vet ej.
39. Gillar inte att skryta men jag tycker personligen att jag är bra på att fota och redigera bilder, när jag verkligen vill. Och även designa kläder.
40. Antingen när jag höll på att åka ur en karusell eller vad man nu ska kalla det. Eller när jag var jättesjuk för några månader sedan och jag typ fick kramp i hela kroppen en morgon och jag trodde jag skulle dö typ.
41. Kalifornien, New York, Boston, Florida, Long Island eller Dallas.
42. Det kommer jag inte ihåg men typ att de älskar min stil, musiksmak, skratt, dialekt. Jag gillar när folk ger komplimanger om hur jag ser ut men jag gillar ännu mer när de ger komplimanger om hur jag är och gör.
43. Landet: ja det gör jag, tycker det är härligt att vara här. Kunna göra vad man vill, sova länge och bara umgås med min släkt.
44. Ljudet från min dator, pappa som prasslar med sin bok och vattnet från sjön utanför fönstret.
45. Vi bråkar minst 1 gång per dag. Vi är helt ointresserade av varandra 99 dagar av 100. Men på den där sista dagen så är vi bästa vänner.
46. omg den här frågan har också variiit, vad händer
47. 8an, det skrämmer mig.
48. En hund, men tillslut fick jag en. Det var det ända jag önskade mig när jag blåste ut ljusen när jag var liten och när man kastade mynt i en fontän. Och det gick i uppfyllese efter 10 år typ, så ge inte upp haha
49. Okej då, den frågan, den är väl bra. Jag tycker den blir bättre och bättre
50. Ursäkta...?
51. Jag säger alltid vad jag tycker och så, så det finns inget.
52. Det står "good"
53. Att jag är snäll mot de som inte ens förtjänar det
54. SOMMAAAR
55. Typ ord som sårar mig, speciellt om det är något om att jag har sårat någon och den är sur och inte vill prata med mig.
56. Jaaa sista frågan! Uhm, läxor, alltid! Och NO, matte och teknik lektioner.




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: