:(:

 Hej,
nu har jag varit på landet i en vecka, men det känns som bara några dagar. Sommarn går så fooort, sakta ner snälla. I alla fall som kom  mamma och pappa igår kväll så idag ska vi fixa fin middag - tre rätters yupp.
Har tränat massor och sprungit en hel del och tänkte fortsätta men jag har fått lite ont i knäna och är lite orolig för det så jag får tyvärr ta det lugnt med springningen ett tag nu..
Åker hem till Stockholm nästa vecka men först ska jag till Lovisas landställe, wiiie. Kommer bli skitkul.
Som ni kanske ser har jag fixat om designen lite också. Typ lite New York inspirerad. Den är inte helt färdig, ska försöka få till lite fina symboler till punkter men har inte riktigt fått till det ännu.
Ska nog ner och bada snart, det är fett varmt ute, och solen skiner. Det var länge sedan det var såå. Weej.
Ha en feeeett bra dag :)
 
 
 
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: