Bra dag idag

Heeej hej bloggisen haha,
jag har inte så mycket att säga, är fortfarande ute på landet, mamma och pappa har kommit, och det bästa är att jag har möjlighet till internet på datorn! Yes.
Då kan jag uppdatera från datorn, hur bra?
Tar inte så många bilder så jag har däremot inte mycket att skriva om eller lägga upp, fast aja, det blir bättre sen.
Imorgon ska vi fira pappa som fyller 42 (tror jag...) så då blir det säkert några bilder :)
 
Juste, jag är så himlaaa glad för min bästa mammi har skaffat biljetter till Olly Murs konserten och jag kan inte väntaaa, älskar Olly Murs. Minnen kommer tillbaka till mig nu, från konserten med Justin Bieber, bästa dagen i mitt liv, pågud. Men jag lovar, det är inte sista gången jag ser honom!
Hade tänkt göra ett till inlägg med sån där bild med frågor om mig själv, haha. Det är rätt kul för det är frågor som jag aldrig ens har tänkt på. Jag har inget speciellt att skriva om i alla fall så det skadar inte! Vill inte sluta vara aktiv sååå. Lägger upp den snart.
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: