Bara kände för deeet

1. Hannah Kristina Hallgren
2. Skytt eller vad det nu heter
3. Hajar, allt som finns i sjöar/hav och myror
4. Sommar, mina vänner/familj, Justin Bieber
5. Stranddagar, mode, resa
6. Inställdaplaner, när jag förlorar och dåligt väder
7. Loviiisa Peterson
8. Hetero eller vad man nu säger, asså jag gillar killar
9.  Har inte haft min bästa än
10. 1.67 m typ
11. USA och alla mina vänner där
12. Fråga min mamma om ni vill veta
13. Har ingen men kanske lila eller grönt
14. Nej det har jag inte
15. Åhh fööör många! men typ "you don't become a hero by being normal" eller "den som går sin egen väg kommer bli störst, den som går i andras fotspår kommer aldrig bli först".
16. USA, bästa stället som finns..
17. Ingen aning, räknas Nutella?
18. Alltid
19. Musik, mer specifikt: you found me av the fray
20. utseende såklart och typ om personen är väldigt social eller blyg
21. 39
22. Vet ej, typ gröna, gråa och orangea (mobba ej)
23.  Blont och brunt
24. ALLT! Älskar mode och kläder, det är det jag spenderar allamina pengar på typ. Looove
25. Ofc
26. Rosaaa teeheee.
27. Uhm min Instagram (hannahhallgren) är ju mitt namn så det är väl det.
28. Gud vilka svåra frågor, vettefan, älskar filmer, men det är nog "a walk to remember", "2012" och "the vow"
29. Har olika hela tiden men just nu är det nog "sweater weather", "you found me", och "summer shade",
30. Typ "McFly" och "The Boyband Project"
31. Prettyyy awesome, haha
32. Mamma, Lovisa, Justin Bieber
33. Single and ready to mingle
34. Det behöver ni inte bry er ooom, sorry
35. Ingen, kanske julen om den skulle ha varit på sommarn. Gillar inte vintern
36. Har 4 hål i öronen
37. Piercings: Navelpiercing och sån där pinne i örat som jag inte kommer ihåg vad den heter just nu, och tatueringar: vet inte än men jag vill ha nån som betyder något för mig.
38. Älskar att fota sååå
39.Gracling (OMGGG BÄSTA BOKEN MÅSTE LÄSAAAA)
40. Jarå ibland
41. HAHAH neeeej usch
42. Kommer ej ihåg
43. Typ 50min
44. Inte inom dom tre senaste dagarna nej
45. Hemma i min sköna soffa
46. Mamma eller någon av mina närmsta vänner
47. Inte för högt men inte så lågt heller




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: