Veckan som kommer

Tänkte bara göra ett väldigt allmännt inlägg om vad som hander i veckan och sånt. Både för att ni ska veta och för min egen skull, jag kan bli väldigt förvirrad av mina egna tankar ibland. Och ja, jag är medveten om att det lät väldigt stört men ni kanske kan känna igen er lite i det?
 
I alla fall, imorgon: skola som vanligt, och sovmorgon till tjugo i tio, asnaaajs. Det hander nog inget speciellt imorgon.. inte vad jag kommer ihåg i alla fall.
 
Tisdag: Sovmorgon till 08.55, älskar sovmorgon. På spanskan kollar vi på film så det är såå skönt att slippa arbeta. Förlåt om ni gillar språk men jag hatar det verkligen, det är sååå tråkigt, man vill typ bara spy. Och sem, efter lunchen ska vi i klassen iväg på julmarknad vilket är så mysigt. Och efter det så stannar jag och Lovisa troligen (? Lovisa, kika mig om det här hahaha). Hoppas det blir så i alla fall för jag har inte hunnit åka iväg och köpa ännu.
 
Onsdag: Inget speciellt, helt vanlig skoldag typ. Tråkigt menmen
 
Torsdag: Det är mentorsdag idag, vilket betyder att det inte är lektioner utan man typ städar ut banker och fixar i klassrummet, kanske kollar på någon film osv. Ja juste, jag fyller år på torsdag också.. omg det går så fort att jag nästan blir deprimerad.
 
Fredag: skolavslutniiiing! Ja, vi klarade oss hela terminen utan att typ dö.
 
Helgen: Firande med släkt och sånt. Farfar och farmor kommer bo hos oss, fira jul med oss och sedan åka upp och åka skidor med oss.
 
 
Jag är ganska cjut, eller vad säger ni. Haha älskar att ta massa random ego pics
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: