Ta för givet

Tja tja bloggen. Kom nyss innanför dörren. Min rumpa är bokstavligen bortdomnad.. 
I alla fall, när vi kom hem så ringde det hos oss och det var min brorsas kompis som berättade att en kompis till dom hade förlorat sin pappa idag. Det var inte bara Adams kompis pappa utan hand fotbollstränare också. Min pappa är också tränare och kände den mannen väldigt väl. Jag kände dock inte honom, hade bara träffat honom några gånger men det fick mig bara att tänka på hur mycket vi tar saker för givet. Man måste värdesätta allt man har och vårda om varandra för helt plötsligt kan det vara för sent. Och det är så hemskt att höra att en 11-åring har förlorat sin pappa, bara helt plötsligt. Bara föreställ er smärtan som man måste känna. Och även om jag nu inte kände pappan så gör det ont för mig med att behöva se pappa och Adam såhär, i chock. Så ah ta vara på det ni har innan det är borta. 






* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: