Stan

Tja tja bloggen. Dagen ser ut på så sätt att jag så fort jag har skrivit klart inlägget, ska åka in till stan där jag ska kolla lite kläder och sånt. Sedan ska jag hem och laga mat, det är jag som ansvarar för middagen idag. Vi får se hur det går.. Och sedan efter middagen ska jag och Sara kanske iväg till stan igen men för att se en bio, den där Anchorman 2. Jag undrade först om hon ville se Believe meen haha nej, så det blev den. Får se Believe om någon dag istället.. Är lite efter som inte sett de än men har liksom inte hunnit.
Så ah det är planerna för min dag...
 
Tog lite bilder imorse. Inte dirket värsta photoshootet men jag ska redigera dem när jag kommer hem såå kolla in bloggen ikväll eller imorgon vettja.
 
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: