Mitt 2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 

Jag bröt benet i slutet av augusti, och så åkte jag skidor i Alperna vilket var något av det bästa som jag gjort, min skidåkning utvecklades enormt mycket.

Hur har ditt 2013 varit? 

Det har varit bade bra och dåligt, tror inte att jag någonsin kommer få ett år som är helt perfekt men jag tycker att 2013 var såå mycket batter än 2012.

Blev du kär i år? 

Nja, jag vet inte riktigt. Kanske lite..

 Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?

22 augusti när jag bröt foten, 6 juni när jag åkte till USA oooch 5 December då jag fick en liten kusse.  

Vad är din största framgång 2013? 

Lite bloggen och även piano och musik i allmänhet, men annars så är det nog min klädstil faktiskt haha. Nejmen jag har sån annorlunda klädstil än vad jag har i skolan men jag har börjat ha lite kläder som är mer jag. Men jag vill inte helt plötsligt komma till skolan å ba surprise allihopa typ. Och även fotograferingen..

 

Bästa köpet?

Min nya kamera och min nya mobil.

Vad spenderade du mest pengar på? 

Kläder utan tvekan. 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja massa saker men sommaren gör mig alltid glad och speciellt det här året med USA-resan.

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? 

Counting Stars - One Republic, Can't Hold Us - Macklemore & Ryan Lewis, Young Homie - Chris Rene, We Can't Stop - Miley Cyrus, My Song Knows What You Did In The Dark - Fall Out Boy, Trumpsta - Contiez, Treyy G, The Monster - Eminem, Rihanna.

Vem har du umgåts med mest? 

Oj, typ Lovisa, Sara, Pernilla, Emma, Johan, Manne, Celina, Mickan.

 

.

Har du haft ett förhållande under 2013? 

Nope 

Vart reste du under 2013?

Tyskland, Danmark, Schweitz (stavning), Frankrike, Texas, New York, Boston, Long Island, London och Sälen haha.  

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? 

Inget speciellt men ett bättre år.

Vad gjorde du på din födelsedag? 

Ja, det var ju igår hahaha men jag var först i skolan och sedan så var jag med kompisar i stan och gick och fika och sedan åt jag på Vapiano med familjen.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? 

Absolut!

 

Vem saknade du? 

Jag saknade Anton och Erik som slutade i skolan. Jag saknade även alla vänner i USA.

De bästa nya människorna du träffade? 

Uhhh, typ Mickan. Kände henne innan men det är i år som jag verkligen lärt känna henne. Och sen typ Alva och Alex oxh Axel, Tilde, Amanda..

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?

Våga göra det du vill och va vem du är oavsett vad. Och sen så måsta du sluta tänka så mycket, it kills you.

 

 

 





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: