LOL

en vacker bild som jag gjorde på pappa i somras i USA. Åh take me back
Hahahah vi satt och spelade spel och drack glögg när min brorsa kom på att vi har ett pepparkakshus som vi inte har ätit än så han tyckte att vi kunde slå sönder den. Men det tyckte igen annan utan vi tyckte vi skulle vänta så istället bröt adam och jag loss varsin godis som var fäst på taket med glasyr. Och då sa pappa "men sluta, vad respektlöst att sno från krykan" (vårt pepparkakshus är en kyrka) å då fråga mamma honom om hsn tyckte det var repektlöst mot honom eller Gud. Å pappa ba "va e skillnaden?" HAHAHAH jag orkar inte! snacka om skalle asså. 
vet inte varför jag la ut de här. Tyckte det var fett kul. satt å as garva i typ en kvar.  
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: