Julafton 2013

Här kommer lite bilder från igår. Jag hade en jätte bra jul och jag hoppas ni också har haft det. Fick massa fina presenter också som jag är tacksam för! På kvällen var jag, farfar och Celina på julnattsmässa. Det började klockan 23.30 och höll på till 00.50. Känner mig djupt religiös nu haha nejmen det är faktiskt jätte mysigt att gå på gudstjänster. Den här var vääldigt lång, den längsta jag vart på, men det finns också lite kortare.
Idag så ska jag iväg till Mediamarkt och kola på stativ till min kamera. Och det är typ allt. Imorgon drar jag till Sälen men ska dock bara vara där tills på söndag.
 
Jag orkade ej ta bilder på vad jag fick igår men jag fick iPhone-skal, skor, kläder, pengar, filmer... osv.
 
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: