Ingen jul utan pepparkakshus

Alltså vad vore en jul utan ett hemagjort pepparkakshus med massa godis på? Inget. Haha och det bästa, förutom att äta den efter julen är over, är (enligt mig) att sätta ihop den. Älskar verkligen att sitta med familjen, som den här gången saknade pappa, och lyssna på julmusik och pynta huset. Jag och brorsan bråkar inte ens då, och tro mig, vi bråkar heeela tiden. Vilket är ganska mysigt, och är lite stolt att jag lyckas vara snäll mot honom en timma i sträck..det krävs mycket av mig. Hahah jag är inte sånt hemskt syskon som det låter.
Nu ska jag ut och gå en sväng med hunden. När pappa är borta är det alltid jag som tar senaste kvällspromenaden, och jag älskar den promenaden typ.
Haha ja, vårt pepparkakshus fick bli en kyrka det här året.
 
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: