Hemåt

Tja tja bloggen. Idag bär det av hemåt igen. Det är lite tråkigt för jag älskar att vara här, vår stuga är najs och skidåkningen är grym, men det känns bra också. Det har varit riktigt sköna dagar här. Har inte ramlat någon gång med det har varit några incidenter o alla fall. Till exempel en stukad handled, och en blåslagen rygg men men. Borta bra men hemma bäst som dom brukar säga. 
Jag har säkert druckit 5 liter vatten idag och igår kväll. Jag åt nämligen en chili och det gör fortfarande ont på tungan. Jag smakade en liten bit och det var inte så farligt så jag tog en lite större tugga.. Worst.Decision.Ever. Det var så starkt att jag fick tårar i ögonen. Men kunde inte låta bli att garva också för jag måste ha sett så dum ut. 
I alla fall, så imorgon ska jag nog till stan ett tag och kolla lite på OddMolly. Och sedan lite annat, vi får se. Jaa ni, ni får ha en bra dag haha. 
Köpte en ny tröja igår från Object och ett par örhängen från snö.. Som man inte ser på bilden






* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: