Frågor

Det var ganska längesedan jag hade frågor på min blogg och jag såg några på Nickys blogg så jag snodde dem och svara på dem själv.
Ni kanske undrar varför inte inte har frågestunder där ni får fråga och det är bara för att jag inte skulle klara av att få någon taskig fråga. Inte för att jag tror att ni skulle fråga något sånt men ah.
Fast jag har haft tanken att skaffa ask så jag kan använda dom frågorna jag får där på bloggen.. Vi får se!
 
Men här är frågorna:
 

1. Om du fick ett barn nu, vad skulle den heta?

Jag är väldigt mycket för amerikanska namn, vill bo där när jag blir stor osv så båda namnen är såna. Tjej: Carson eller Alex. Och kille: Tyco eller Jay 

. 2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex?  

Kärlek utan sex

3. Vilken var den senaste filmen du såg?   

The Mortal Instruments. Jätte bra förutom slutet. Men jag rekomenderar den i alla fall-

4. Har du bra självförtroende?

Det är olika hela tiden. Ena minute kan jag vara jätte peppad och ha sjukt bra självförtoende medan andra kan jag ha jätte dåligt.

5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu?   

Resa utomlands. Ska det nästa år men det skulle vara sjukt nice att göra det nu också. Och så vill jag åka skidor!

6. Nämn tre saker på din att-göra-lista?

Just nu? Då blir det nog att sätta på sig finare kläder inför middagen ikväll, och sedan kola igenom bilder till min ram som jag köpte.

7. Beskriv ditt drömutseende!

Tjej- Ganska kort kanske 165-170 cm, fin kropp-typ C-kupa och fin rumpa och mage, och synliga nyckelben. Vackra ögon och långt brunt hår med lite nyanser av ljusare brunt i. Tycker även att det är snyggt med många piercings i öronen och en i naveln också.

Kille- Lång, typ 185 cm. Magmuskler, fast inte för mycket. Fint leende och stora händer är ett plus. Älskar killer med snygga ryggar också, och stora armmuskler. Och bra klädstil!

8. Skriv namnet på någon du ser upp till 

Ser upp till några stycken och tänkte först skriva Justin Bieber meen jag tanker saga Blake Lively istället!

9. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?  

Nårga har jag kvar men inte alla.

10. Den du senast sov över hos

Tror det är hos Celina.. Kommer faktiskt inte ihåg.

11. Vem skrev du senast med på Facebook?

Ojoj..det var sååå länge sen att jag har inte en blekaste aning.

 

 





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: