December

December ska ju vara en sån där jätte mysig månad med snö, varma kläder och varm chocklad. Men inte är det det nej. Till och med jag som absolut avskyr vinter tycker att det är lite tråkigt att det inte är någon snö. Det är ju snön som gör vintern lite batter. Om det ska vara kallt får det i alla fall vara snö! Längtar så mycket till jullovet, då vi ska åka skidor i Sälen eller var det nu va. Åka skidor är bokstavligen det bästa som finns, efter att ligga på stranden i 30 graders värme..
Vi har inte riktigt satt upp allt julpynt än (vi har typ överdrivet mycket julpynt eftersom mamma har en tradition att köpa en tomte varje år...) men jag tänkte sätta upp lite mer när jag kommer hem från min promenad med hunden.
Älskar att vara ute och gå med hunden sent på kvällen med´musik i öronen. Har inte gjort det så mycket men tycker det och jag ska försöka börja göra det mer så mamma och pappa ser att jag är kapabel av att ta ansvar för hunden. Håller nämligen på att tjata om att vi ska adoptera en hund från ett sånt där räddningscenter.
Så därför ska jag nu ut, hejdåå.
 
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: