Dagen

Sista dagen som trettonårig, yeyeye. Är ganska taggad ändå även om jag inte riktigt gillar att fylla år. Gillar inte att man får så mycket uppmärksamhet..eller jo men jag gillar inte att alla bara "du får bestämma, du fyller år" om allt. Liksom nej, jag vill hellre att folk tar egna beslut. Såklart är det väl najs om de inte lagar en middag som är ärtsoppa (hatar det) men ni förstår vad jag menar.
Det är ändå rätt sjukt hur snabbt allt går, man hinner ju inte med. Usch, vill bara att tiden ska stanna.. eller i alla fall sakta ner.
Jag var på skolan idag också. På morgonen så bultade mitt huvud så jag knappt kunde höra vad jag tänkte men jag försökte ignorera det och det blev faktiskt lite bättre efter lunchen. Somna faktiskt i soffan halvt på johan efter lunchen när vi såg på film hahah nejmen det var såå skönt att bara få vila lite.. Tills folk väckte mig och försökte filma mig när jag sov. Så jag kan väl säga att dagen inte har vart så dålig, gick ju faktiskt bra.
 
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: