Bra dag

Hej alla, hoppas ni har haft en grym dag! Det har i alla fall jag. Familjen drog till Västerås imorse för att vara med släkten på pappas sida. Vi åt lunch och fikade där, det var jätte trevligt. Och det var också första gången jag fick träffa Skrollan som är två veckor nu. Hon sov hela tiden typ men hon var vaken en liten stund och jag fick hålla henne. Har aldrig hållt i en så liten bebis! Men känslan man fick var så underbar, jag ville bara bli äldre på direkten så jag kan skaffa familj jag med. Det är ju bara så himla mysigt med små bebisar.
Och Skruttis (Ebba) har blivit så stooor, snart 3 år. Kommer ihåg när hon var lika liten som Skrollan är nu. Även om det är mysigt med bebisar så är det mycket roligare med barn som är lite äldre som kan prata och gå som man kan leka med.

 
Hahah åh sötis
 
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: