Bra dag

Hej på er. Har haft en sjukt bra dag i backarna idag. Det var lite isigt och jag råka köra över en sten i offpisten så jag nästan vricka foten (det går bra, thanks for asking) men annars har allt vart bra. Har prövat massa olika skidor idag för att veta vilka jag senare ska köpa till sportlovet. Har nämligen inga skidor i min storlek nu. Hittade ett par skidor från Fischer (mystyle, trinity) och de var bokstavligen de bästa skidorna jag åkt med! De är perfekt om man kan carva men inte är värsta proet.
Förra året när jag var i Alperna så hade jag en skidguide/lärare som lärde mig åka skidor sjukt bra! Och det är så mycket roligare när man kan carva riktigt bra.. 
Haha ni ba "vem bryr sig..?"  Men ah haha
Har varit ute och kvällsåkt lite, de e dåligt att liftarna inte är öppna men man får väl gå eller åka pulka, jätte kul i mörkret! 






* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: