Bikini X3

Ja, bokstavligt talat to die for. Bikinisarna är typ så snygga! Vill verkligen ha en, och har haft tanken att beställa en "Hips Don't Lie". Det är den rosa med spets. Ni birde kolla deras hemsida, det finns massa olika färger! Hemsidan heter todiefor.com
Förlåt för lite dåligare kvalité på bilderna. 

Men jag har också kollat lite på en annan hemsida med ursnygga bikinis. Den heter triangl.com. Ni har säkert sett såna bikinisar, de verkar väldigt populära just nu. Jag tycker att de är jätte fina och även dem finns i olika färger

Och till sist har vi min favorit. Det är kanske inte något speciellt märke eller något men guuuud va snygga bikinis de har. En del är mindre snygga å en del har för mycket push-up men ändå, de är helt perfekta (personligen tycker jag det). Från Victoria's Secret

(^min favorit)












* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: