Bästa födelsedagen

Omg, jag är fan fjorton ju, har inte fattat det ännu. Det känns inte som om jag fyller år. 
Imorse så fick jag frukost på sängen och jag fick massa najsiga presenter, bland annat massa pengar för att göra om mitt rum, smycken å en Daniel Wellington klocka. Den är sååå snygg! På skolan så var det inget speciellt, vi började 10 och slutade vid lunch. De tänkte sjunga för mig på lunchen men alla började asgarva så sången avbröts typ i mitten hahah. Efter skolan åkte jag, Pernilla, Emma, Sara och Mickan till T-Centralen och gick runt vid NK och gatorna runt Kungsgatan. Vi försökte hitta ett kafé men hittade inget bra där så vi drog till gamla stan och där fanns det massa mysiga kaféer. Vi gick och satte oss på det kaféet som jag och Pernilla var på tillsammans i somras vilket är urmysigt. Vi tog en kopp te var å satt och chilla där i några timmar. 
Hade sjukt kul, verkligen. Måste säga att det här har varit bästa födelsedagen på läääänge. Har haft lite otur när det gäller mina födelsedagar tidigare men det blev riktigt lyckat det här och vi borde helt klart göra det till en tradition! 
Nu sitter jag i Ringen och väntar på att mamma, pappa och brorsan ska komma. Vi ska till Vapiano och äta middag och sedan ska vi hem och käka tårta. Så mysigt.
Tack till alla som grattat mig idag! 
(^ den bilden är seriöst priceless, hahahah så jävla fuuul)










* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: