Andra Advent

Glad andra advent guuuys. Idag blir det en fullspeckad dag, först göra färdigt alla pepparkakor (dom blir faktiskt riktigt bra, i alla fall mina hahah). Jag var så smart som skrev ner massa begrepp som jag ska kunna inför morgondagens läxförhör på pepparkakorna så jag fick öva lite hahaha.
Direkt efter vi har ätit lunch så sticker vi till Sickla för att se på Catching Fire, har hört att den ska vara jätte bra och jag har ju läst boken såå jag tänkte att jag borde se den.
Och sen när jag kommit tillbaka hem så blir det plugg plugg plugg. Gud vad jag hatar läxor, dem förstör våra liiiiv. Har två prov i veckan och asså vill bara sjunka genom golvet :P Men snart så är det jullov. Och det ska bli sååå skönt. Jag fyller år och det är julafton. Och så blir det mycket pulkaåkning och sedan nyårsfest med bästa vännerna :)
 
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: