USA

Är hemma efter en sjukt bra dag med Lovisa. Vi drog till Globen och kollade in i lite affärer (hittade en så sjukt snygg jacka på MQ, asså jag dog. Den va fan snyggare än den nya Michael Kors jackan. Å ni vet ju hur snygg den är!) Tror jag ska köpa den, blev lite sugen!
Vi hade i alla fall en bra tid, vi skratta å prata massor. (Lav ju bästis).

Men i alla fall, jag gick med Lovisa till tuben när hon skulle hem så hon kunde låna ett paraply. Och när hon hade gått stod jag och fippla med mitt paraply så hörde jag att han bakom mig pratade engelska. Han försökte få kineserna i kiosken att förstå vad han ville ha för de kunde inte engelska så jag frågade om han behövde hjälp, så jag var hans översättare hahaha. Det var jätte kul, han hette Moses och var från New York. Han hade sagt upp sitt jobb för att åka runt jorden i ett år. Asså fatta vad coolt, skulle också vilja åka runt jorden!
Han delade med sig av hans blogg så jag kunde kolla på ställen han var vid (www.looploose.com om ni vill kolla in den också). Berättade att jag hade bott i USA och att jag ska flytta dit när jag blir äldre å så. Han var trevlig haha. Det var i alla fall skit coolt tyckte jag.
Det är andra personen som jag träffat som åker runt jorden i ett år!





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: