Släkten

Idag har jag varit hos mina kusiner. Hela släkten från mammas sida var där och vi hade det jätte trevligt. Först så fikade vi lite innan vi åkte och kollade på min kusin Davids fotbollsmatch. De förlorade tyvärr med 4-3 meen det var inte Davids riktiga lag, utan han spelade bara medd dem för att dem inte hade tillräkligt med spelare. David spelar egentligen i ett batter lag (de e verkligen skiiit bra!). Min kusin är sjukt bra på fotboll, han gjorde ett jätte snyggt mål idag. När matchen var slut åkte vi hem till dem igen och firade min kusin Ida som fyller år, av mig fick hon två tröjor från Abercrombie och shorts från Abercrombie också.
Deras famil (mina kusiners familj) äär värsta märkes-snobbar. De har bara på sig märkeskläder, alltså även föräldrarna (min morbror och fru)!
Vi kom hem för en kvart sedan ungefär och nu ska vi poppa lite popcorn och kola en film.
Ha en myyysig lördagskväll!
 
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: