Rain

 
Hejsan, jag kom nyss hem från stan. Jag och Celina har varit i Gamla Stan och fotat och fikat. Men vi hade précis fikat färdigt och skulle gå och fota när det börjar regna. Sen, när vi är på väg till tunnelbanan så lättar det lite så vi tänkte att det var ok att gå (vi stod under en bro när det regnade först) så vi gjorde det. Fast när vi hade kommit typ halvvägs så började det SPÖREGNA, och då menar jag liksom sjuuuukt mycket! Det värsta jag varit med om...i Sverige alltså. I Texas, när jag bode där, så regnade det nästan aldrig men när det väl gjorde det var det som en storm, det ösregnar i flera timmar, blixtar som sprider sig over himmelen, tornados, översvämningar. En gang var det till och med hagel lika stor som grapefrukter...!! Haha, så jag har varit med om ännu värre.
 
Jag kommer lägga upp bilder från dagen lite senare!
Toodles




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: