Problemaaas

 
Jag hade aldrig trott att det var så här svårt att bryta benet, alltså seriöst, det är svårare än något annat jag någonsin gjort! Jag har nyss duschat och asså jag var tvungen att sitta ner och duscha, och det tog typ 20 minuter att bara tvätta håret, det skulle ha tagit ungefär 5 minuter annars! Jag blir såå frustrerad!
Mamma och pappa har fixat så jag får åka taxi till skolan den första veckan men sedan måste jag börja lära mig att gå längre med kryckor. Jag kommer seriöst vara värsta biffen efter de här veckorna! Använder armarna och benen hela tiden, vad jag än gör, speciellt armarna!
Snart ska jag och mamma åka in till stan och fixa lite på något ställe om mitt ben och sedan ska vi kolla på en jacka till mig. Det här är första gången jag lämnar huset sedan det hände så jag får se hur det går.
 
Och en annan sak: eftersom att jag försöker gå så lite som möjligt nu i början så kan jag inte ta så mycket bilder så det får bli lite äldre bilder!
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: