Outfit

 
 
Hej,
idaaag så skulle jag träffa Carolina men jag hann inte.
Mamma och Adam skulle på bio (Despicable Me 2) och jag ska kolla lite i inredningsbutikerna i Sickla under tiden, ska kolla på saker till mitt rum, typ ljusstakar och fina små kuddar. Ska även kolla på ny sang. Hade tänkt göra en skiss på min plan hur mitt rum ska se ut. Kanske kan lägga upp det sen.
 
Imorse tog pappa taxin till Arlanda, han ska till London, mellanlanda, och sedan åka till Sydafrika och jobba. Han har varit där förut också men det var med hans förra jobb. Och när jag gick i förskoleklass så fick han ett erbjudande att flytta till Johannesburg, meeen vi flyttade inte. Är glad för det, för annars skulle vi aldrig ha fått bo i USA.
Nu ska jag gåå, hejdåå
 
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: