Midnattsloppet

Såå, idag har jag inte lagt ut mycket alls typ. Bara nu på kvällen och det är för att jag alltid vaknar så sent och sedan så åkte vi direkt till stan. Min brorsa skulle nämligen köpa ny cykel och jag ska köpa saker till mitt rum eftersom jag håller på att göra om. Och det här blir sista inlägget idag också för att efter jag har käkat middag ska jag iväg till midnattsloppet, för min klass ska vara funktionärer där. Vi samlar ihop pengar till klassresan och vi kommer inte komma hem förän troligtvis 01.00 på natten. Kommer seriöst vara helt döööd imorgon. Vet faktiskt inte riktigt vad jag ska göra imorgon på tal om det... Vi får se!
Sov got hahah.
Btw bilden hittade jag när jag kollade igenom gammla bilder på datorn. Det var ett halvår sedan typ, när snön började smälta, jag längtar sååå mycket efter nästa års sommar. Nått ni borde veta om mig: jag HATAR vinter! Det enda jag gillar med vintern är att åka skidor. Men annars så absolut avskyr jag den årstiden mer än allt!




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: