Lazyyy

 
Tjena,
idag bli det nog en slö dag. Har lite ont i halsen vilket inte alls är bra, träningarna börjar ju snart. Och skolan så klart. Så jag ska ta det lite lungt, vill inte bli sjuk liksom. Det är verkligen inte ett bra tillfälle att bli sjuk.
Är hemma själv idag. Pappa är i Sydafrika, mamma jobbar och min brorsa har fotbollsläger. Så det är bara jag och hunden hemma men han sover typ hela dagarna så det är inte så mycket till sällskap.
Men det är skönt att ha dagar då man inte gör något alls. Gå runt i mjukisbyxor hela dagen, utan att behöva se fin ut. Det ända jag gör när jag är hemma själv är typ att hålla på med datorn eller kolla på film. Idag såg jag "a walk to remember" (igen), den är min favoritfilm. Den är seriöst så sjukt bra, och sorglig, man kan inte låta bli att gråta. Ska se "princess diaries" senare idag också.
Om jag mår batter imorgon ska jag nog träffa lite kompisar som vanligt. Och planera rummet... som vanligt.
 
Hade lite tråkigt så jag redigerade bilderna ovan.
 
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: