Karolinska

Såå igår så la jag inte upp något och det var för det första för att jag var på skolan tills klockan 14 ungefär och sedan efter så var jag med Celina. Vi skulle åka lite skateboard och longboard och sedan ta bilder som jag skulle lägga upp på bloggen.
Men när jag skulle åka longboarden så fastnade jag med foten i hjulet medan resten av kroppen fortsatte åka. Det gjorde så hemskt ont, ville inte gråta framför alla människor heller! Så Celina hjälpte mig resa mig men foten vek sig under mig och jag kunde inte ta mig någon stans, så Celina sprang hem och bad sin mamma att hämta bilen så de hjälpte mig att ta mig till bilen och körde hem mig. Mamma och pappa skyndade sig hem och sedan åkte vi direkt till akuten. Vi åkte till SÖS men när vi kom dit så kom vi på att man måste vara minst 15 år för att kunna vara där så vi fick sjuktransport till Karolinska sjukhuset. Där fick vi vänta i typ 5 timmar innan jag fick röntga och det visade sig vara en fraktur vid fotleden. Jag fick gips och var hemma runt 22. Har knappt kunna sova för de gör så ont och jag får inte ta alvedon än för jag fick maxdos igår. Måste även vara hemma från skolan men det är såååå svårt att göra saker utan hander och bara ett been!! urg!
 
Här är innan det hände!
 
Och här efter!




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: