Gårdagen

 
Jaaani här är bilderna från igår, de är tagna med morfars kamera. Han råkade ta bort min favoritbild som jag hade tagit...
Jag ska redigera några bilder som jag har tagit efter jag lagt ut det här inlägget också, så kan nog lägga ut de bilderna imorgon om jag är färdig med de då. :)
På lördag så åker vi ifrån landstället och uppåt i Sverige, för vi ska tälta i några dagar. Jag har bara tältat en gång i hela mitt liv ungefär så det ska bli kul även om jag inte kommer kunna lägga upp mycket alls.
 
Och herregud det är bara 20 dagar kvar tills skolan börjar typ! Det är nu nerräkningen börjar.. Wä.
 
Hääär är boken som jag läser just nu. Den är sjukt bra! Ni måste läsa den, den är skriven av ingen mindre än John Green. Han har skrivit en av mina favoritböcker, The Fault In Our Stars. Och den här boken toppar nästan den. Den handlar typ om en opopulär kille som börjar på internatskola. Där får han vänner och fiender och massa nya dåliga vanor. De gör massa ganska hemska hyss. Boken är väldigt bra och man kan verkligen sätta sig in i boken. Vill inte sluta läsa.
Började läsa den igår när jag blev färdig med boken Fire som även den var riktigt jäkla bra!
Det är verkligen något av det bästa med sommaren, att läsa ute i solen.
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: