Dagens

Hejsan allihop haha
Gud, har haft fullt upp idag. Var och gjorde mitt ID-kort imorse i Nacka. Polisen som gjorde den åt mig sa att man skulle se neutral ut på kortet men det var skit svårt, hahah höll på å dö av garv. Så jag ska åka å hämta ID-kortet på onsdag typ.
Sen efter de så höll jag på med mitt rum. Ska göra om så jag måste rensa ut ALLT jag har så just nu ser det ut som om det har varit en storm i mitt rum. Men det blir bättre. Ska åka och shoppa nya möbler och prydnader imorgon med mamma. Men det tar ju sån tiiid att gå igenom hela rummeeet, ughh.
Ikväll ska jag ta det lugnt, känner att jag är värd det haha.

Jag testade massa olika redigerings-appar för att se vilken som är bäst. Har inte bestämt mig än, alla var feeeett bra, fanns typ tusen olika saker att göra på dem. Ni borde checka appen Afterlight, den är riktigt bra och även Picsart. :)





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: