Dag 10

Dag 10 - Något du oroar dig för

Så, idag (alltså dag 10) skulle jag göra en ootd men eftersom att jag gjorde det igår (och jag har inte heller något märkvärdig på mig, bara en tröja från converse och shorts från charlotte russe) så switchar jag dagens challenge med morgondagens. Alltså blir det ootd imorgon och något dom oroar mig idag. 
 
Jag oroar mig alltid för saker, typ som att jag ska råka ramla och göra illa mig eller att jag skulle spilla på min nya tröja osv så jag är alltid väldigt försiktig, vad jag än gör. Men mest av allt oraor jag mig för att de sakerna jag tackar nej till aldrig kommer igen. Alltså att jag tackar nej till något som är "once in a lifetime" grej. För även om det inte verkar som något viktigt just då så kanske man ångrar sig senare. Och problemet är att jag vill förbättra mig men så fort jag får en chans att göra något speciellt tackar jag nej ändå...
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: