Dag 1

Dag 1 - En person jag vill träffa just nu
Alltså man vill väl alltid träffa sin största idol typ så jag tänkte liksom välja en kändis och en som inte är känd.
 
En okänd person: Det måste någ bli min fotbollstränare i USA, Coach Johnny och Coach Greg. För att de alltid var där för alla i laget och alltid peppade oss. De är helt klart de bästa tränarna jag någonsin haft. De var alltid roliga att vara med också, vi hade alltid vattenkrig med dom och dom tyckte jag var skit cool som kommer från Sverige. Haha dom kallade mig för "Hannah Sweden" för att vi hade två Hannah i laget. Och jag hann inte träffa dom när jag var i Texas i sommras och det var väldigt sorgligt att behöva åka igen utan att ha sagt hej till dom. Johnny var alltid väldigt seriös på träningarna men efter kunde han vara jätte rolig och han fans liksom där, om man behövde prata. Och Greg var sjukt rolig och vi busade alltid runt på träningarna med honom. Och båda av dom var jätte snälla mot mig och specialtränade mig för jag var lagets bästa skytt och back. Så med allt stöd från dom blev jag mycket bättre på fotboll och det var mycket roligare att spela.
 
 
 
En känd person: Trumvirvell, Justin Bieber, haha kanske inte direct någon överraskning. Han är min största idol, min förebild, mitt allt. Hans musik är bäst och hela han är bara för bra. Han är så omtänksam och behandlar sina fans med respect och kärlek. Har varit hans fan i flera år och jag tanker inte sluta. Det är jobbigt när alla (speciellt killarna) håller på och retas och så bara för att jag gillar honom men det får nästan mig att gilla honom mer. What doesn't kill you makes you stronger typ.
 
 
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: