Challenge

Ni vet alla såna där 30-day challenges som finns på instagram? Typ att dag 1 ska man lägga ut en bild på sin outfit och dag 2 ska man lägga ut en bild på sig själv osv. Hade tänkt göra en 22-dagars challenge på bloggen. Att jag ska lägga ut ett inlägg varje dag med något "tema". Jag kommer troligvis lägga ut mer än en gång någon gång.
Sååå jag gjorde ett schema typ:
 
Dag 1 - En person jag vill träffa just nu
Dag 2 - 10 fakta om mig
Dag 3 - Mål/drömmar/önskningar
Dag 4 - Innehållet i min väska
Dag 5 - Film som får mig att gråta
Dag 6 - Typ av killer jag faller för
Dag 7 - Vad jag skulle göra om jag vann 1 milljon
Dag 8 - En dålig vana
Dag 9 - Bild på mig och min bästa vän
Dag 10 - Min outfit idag
Dag 11 - Något jag oroar mig för
Dag 12 - Bild på ett ställe jag vart på
Dag 13 - Bild på mig för ett år sedan
Dag 14 - Något jag ångrar
Dag 15 - Beskriv mig själv
Dag 16 - En person jag vill byta liv med i en dag
Dag 17 - Ett bar minne
Dag 18 - En bild på vad jag senast köpte
Dag 19 - Top 5 bästa filmer
Dag 20 - Top 5 låtar just nu
Dag 21 - Min passion
Dag 22 - Något jag vill ha mer än något annat
 
Tänkte börja imorgon :)
Wish me luckkkk
 
Bilden tagen på Texas State Fair i Usa.
 
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: